maandag 16 april 2012

Foundation primer

Hee Meiden ik wil jullie vandaag even wat vertellen over foundation primers wat eigenlijk wel de nieuwe hipe lijkt te zijn. Ieder merk heeft er wel èèn in het assortiment zitten.



Wat is een primer?
Een primer is een goedje wat ervoor zorgt dat je foundation lang en mooi blijft zitten. Ook heb je primers met een glitter er doorheen die zorgen voor een mooie natuurlijke glow.

Hoe gebruik je primer?
Primer breng je aan voordat je je foundation aanbrengt. Je kunt dit met je vingers of met een kwast doen, zelf vind ik het met mijn vingers fijner omdat primer meestal een beetje glibberig aanvoelt. Brrrr

Welke merken hebben primers in het assortiment?
Bijna alle merken hebben wel een primer in het assortiment zitten maar waarvan ik het weet zijn o.a Essence, Catrice, Lóreal Paris, MAC, Sephora eigen merk en de meeste andere merken van Sephora hebben er wel een, Gosh en nog veel meer.

Zelf heb ik er een van Gosh die me niet top bevalt. Hij voelt ontzettend glibberig en plastic achtig aan waardoor ik het gevoel heb dat mijn gezicht helemaal niet meer kan ademen als ik deze draag. En hij zorgt er ook niet voor dat je foundation langer blijft zitten. Terwijl deze primer nog hoog geprijsd was namelijk 16,- voor een primer die werkelijk NIKS doet. Dus een totale afrader.

Gebruiken jullie wel eens primer? Zo ja, welke gebruik je dan?


Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten