zaterdag 2 juni 2012

Weggeef actie #1

Vandaag heb ik een weggeef actie. En dit keer met de Essence anti spot gel. Ik heb voor deze foto natuurlijk een oude gebruikt. Ik heb ook nog een nieuwe liggen. Maar ik heb dus een weggeef actie. Klik op lees meer. Voor wat je moet doen. En geloof me het is erg weinig.

































De dingen die je eventje moet doen zijn:


- Volg me op bloglovin. Als je geen bloglovin hebt maak het dan aan. Mij kun volgen doe je door hier te klikken. 


- Abonneer mijn kanaal op YouTube. Klik hier.


- Zet in de comments waarom je deze anti spot gel moet winnen.


Dat was alles.


Lots of love.


Kim 

5 opmerkingen:

  1. Ik wil winnen omdat ik vaak last hem van mee-eters rond mijn neus. En omdat ik je blog heel erg leuk vind en omdat ik nog nooit een winactie heb gewonnen

    xoxo Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm , niks moet natuurlijk.
    Ik zou deze graag willen winnen.
    Het is een product waarvan ik veel positieve reactie gelezen heb , En nu wil ik hem ook zeker testen :)

    xx Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey,

    Ik wil graag winnen omdat ik best veel puistjes en mee-eters heb. En ik wil hem ook graag testen zodat ik er een review over kan maken en die op mijn blog kan zetten.

    Veel plezier en suc6 met het kiezen van de winnaar!

    xx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey ik volg je op youtube met het account iLikeloveneedyou en ook volg ik je via bloglovin. Ik zou graag willen winnen omdat ik momenteel erg last heb van puistjes in mijn T-zone. ik ben daardoor snel geneigd het open te krabben en hoop dat dit product de oplossing kan zijn voor mijn probleem.

    Iedereen succes met de winactie.
    liefs,xLovelylife.

    BeantwoordenVerwijderen