zaterdag 6 oktober 2012

Review: Catrice prime and fine tranculent loose powder.

Zo, dat is een hele mond vol. De naam van een hele goede goedkope tranculent loose powder, ofwel een transparante settings poeder. Een setting poeder gebruik je om je foundation/concealer de hele dag te laten zitten zonder dat je gezicht op een spiegelbol lijkt en dus erg glanst.





De poeder is wit van kleur zoal je op de foto hierboven kunt zien. En hij werkt erg fijn voor over foundation of BB cream, het is maar wat je graag gebruikt. Hij matteert goed en verandert van wit naar je eigen huidskleur en is dus ook voor iedereen bruikbaar.

Prijs: 5,49 bij Kruidvat en trekpleister.
Cijfer: 8,5

3 opmerkingen:

  1. Je hebt ene leuke site alleen valt het mij op dat je reviews ongelovelijk kort zijn... Hier heb ik namelijk bijna niks aan. Je foto's zijn wel super mooi! Welke camera gebruik je als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elsa , ik snap helemaal je reactie ik zal er op gaan letten. Ben blij dat je er even op reageert zo kan wij ook mijn site verbeteren.
      Kim zit momenteel in Londen dus deze reactie is beantwoord door Yvet.

      Verwijderen
    2. Dankjewel, oh ja deze is ook wel erg kort ja. Misschien zou je mij kunnen vertellen wat je allemaal in een review wilt hebben? Dan kan ik dat voortaan doen.

      Verwijderen