zondag 23 september 2012

Truc voor mooi haar #1

Waar ik zelf veel mee bezig ben is de structuur van mijn haren. Ik wil echt altijd dat ze er zo gezond mogelijk uitzien en dat ook zijn. Vandaar dat ik altijd bezig ben met de nieuwste haartrucjes uitproberen die ervoor zorgen dat je het mooiste haar krijgt dat je ooit hebt gehad, vandaag deel ik 1 trucje met jullie. 



Ik ben van plan om vaker van deze trucjes met jullie te delen. Dus vandaar dat #1 in de titel staat, want er gaan er zeker meer van komen. 

Let's go.

De truc die ik vandaag met jullie deel is de knot truc. Het is heel simpel. Je doet gewoon een losse knot in je haar en laat dit gewoon de hele dag in. Het leukste is om een wilde en losse knot te maken zoals op de foto. Je pakt gewoon al je haar bij elkaar en bind dit op een slordige manier vast. Dit geeft het leukste effect.

Doordat je haar de hele dag in een knot zit, schuurt het niet langs je kleding (wat slecht is voor je haar). En het weer komt er niet makkelijk bij want de meeste haren zitten 'verstopt'.

Heel makkelijk en effectief. Na een dag haal je de knot eruit, even doorborstelen en laat de glanzende lokken maar komen! Succes met proberen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten