zaterdag 6 april 2013

Tag: What's in my bag?

Heeyy, vandaag doe ik de what's in my bag tag. Dit houdt in dat ik de inhoud van mijn tas laat zien, deze tag is super populair en daarom wilde ik hem ook doen. Ook omdat veel bezoekers het leuk vinden om de inhoud van een tas te zien. Dus vandaar, veel leesplezier!




























Allereerst mijn tas, ik heb een cowboysbag. Ik ben er superblij mee, ik heb een beige kleur. Hij is superhandig, goede kwaliteit en er past echt superveel in. Helaas is de prijs minder, maar het is wel echt leer dus je krijgt er wel veel voor terug. Hij kost 120,-

























Nu over op de inhoud. De tas heeft 2 vakjes aan de voorkant, 1 grote aan de achterkant en in de tas zit een groot vak met een rits en 3 insteekvakjes.


In de tas zelf heb ik op deze foto mijn vest van het merk met, een ionische haarborstel van Braun, een deo van Sanex, mijn toilettasje, mijn portemonnee, mijn agenda van America Today en mijn fiets en huissleutel.
























In de voorvakjes zit meestal eten en mijn rekenmachine.

In de insteekvakjes in de tas zit meestal een parfum, mijn mobiel ( samsung galaxy s2) & lipbalsem & kauwgom en mijn 'botje' zodat ik met een vriendin muziek kan luisteren en extra pennen want die raak ik altijd kwijt. ( mijn mobiel en pennen zaten er nu niet in).

























Dan nog het vakje met de rits in de tas, daar zit alleen een tandenborstel en tandpasta in. Voor als ik naar de ortho moet gelijk na school. Niet zo intressant dus.



3 opmerkingen: