zaterdag 2 juni 2012

Mijn dagelijkse routine

Ik heb even een filmpje gemaakt over mijn dagroutine, na 3 requests. Ik heb alle producten op een rij gezet onder het filmpje. En heb hieronder een foto van alle producten. Veel plezier met kijken!




























De video

















De producten:


- Nivea pure & natural dagcreme | 9,00
- Essence soft & natural foundation | o2 sand beige| ong. 3,00
- Maybelline dream mat powder | 04 vanilla rose | 11,49
- Wills eyeshadow 104 |  4,95
- Rimmel eyepencil | 06 jet black | Prijs weet ik niet.
- Max factor masterpiece mascara | 17,99 | review
- Catrice poederkwast | 3,79
- Essence eyebrow pencil | 04 blonde | 2,49
- Hema illuminating blush | 1 | 4,94 | review
- Catrice definition bronzer LE Bohemia | 3,99
- Catrice oriental lipgloss LE Caramé | 2,79




Lots of love,


Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten