zaterdag 2 juni 2012

Coctail review - Zomerse nagellakjes

Voor vandaag heb ik eventjes wat leuke zomerse nagellakjes op een rij gezet. Ja, letterlijk op een rij. Ik heb prachtige foto's gemaakt, toen ik eventjes zat te genieten van een drankje in het zwoele weertje van vandaag. Dus vandaar deze gorgeous foto's.






















































Ik heb even een kijkje genomen in mijn nagellakstash. En zag wat prachtige kleurtjes liggen. Ik dacht gelijk, daar moet ik eventjes wat mooie fototjes van schieten. En vandaar dat dit artikel me in mijn kop schoot. Dus ik heb even wat mooie lakjes op een rij gezet voor jullie. Zijn ze niet prachtig? Ze zijn zowel budget als wat duurder.


Herôme ~ W.I.C 115 New Delhi



Dit is echt een prachtig kleurtje. Heel leuk voor de zomer. 12,95




Catrice ~ LE Floralista C03 Lavender Breeze

Dit is echt een supermooie lila (eigenlijk wit) kleur. Ik ben fan van deze kleur. Erg mooi, al lijkt het net of je typex op je nagels hebt. Maar ook voor nail arts is deze kleur erg handig. Hij dekt erg goed. 2,49 maar niet meer verkrijgbaar.




Catrice ~ 770 Put lavender on agenda

Een mooie paarse kleur. Helemaal hip deze zomer! Deze moet je gewoon aan je collectie toevoegen. 2,49


































































Koh ~ dupe meet me at coral island?

Ik weet niet wat de kleur is. Maar hij lijkt verdacht veel op meet me at coral island van Catrice. Een erg mooie kleur. 14,95.


































Catrice ~ 830 Salmon & Garfunkel

Echt een ontzettend populaire kleur van Catrice. Wat zo fijn is aan Catrice is dat de lakken ontzettend goedkoop zijn, maar heel fijn en mooi lakken. Echt aanraders dus. 2,49

































































Catrice ~ 510 Am i blue or green?

Mint kleuren waren vorig jaar al erg populair en dit lakje was dan ook onvindbaar want overal maar dan ook echt overal was de lak uitverkocht. Net als de mintgroene lak sold out for ever van Catrice met een bijpassende naam.


































































Gosh ~ 598 Bubble gum

Dit is gewoon dè barbie kleur. Een bubblegum roze kleur. Mmm als ik aan bubblegum denk krijg ik gelijk honger. Jumm. 




































































Dit waren de leuke kleuren voor de zomer. Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben.


Liefs, Kim



2 opmerkingen:

  1. je hebt echt hele grote lege stukken tussen de lakjes. Zal ik niet meer doen als ik jou was beetje irritand en je denk dat het al is afgelopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, nu zie ik het ook. Maar als ik gewoon naar bericht bewerken ga, zijn die lege stukken er niet. Dat doet blogspot dus. Ik kan er niks aan doen.

      Verwijderen