dinsdag 17 januari 2012

Kim: Mijn parfum stash




Ik ben zoals de meeste Ladies onder ons een fan van Parfum. Als ik in de Douglas sta kan ik het toch echt niet laten om de nieuwste geuren te ontdekken en te ruiken. Maar het geld ervoor mist altijd.





















Dit is mijn collectie! Nouja... eigenlijk niet echt bijzonder! Ik koop mijn geuren eigenlijk nooit bij de Douglas of andere parfumerie's maar eigenlijk altijd bij de Kruidvat , Trekpleister of Etos. Hierboven zie je o.a. Christina Aguilera Royal Desire en een monstertje van Angel en mijn favoriete parfum op dit moment is Playboy Rock omdat deze een sterke en warme geur heeft, ideaal voor de winter dus en is te koop bij de Kruidvat voor 13,50,-! Ook vind ik So..Exclusive ook een heerlijk parfum hij doet me ook een beetje denken aan Playboy Rock en is te koop voor maar 6,- bij de Kruidvat.
















Hierboven staan de geuren die ik erg vaak gebruik en dat is goed te zien aan de Replay geur, deze geur kun je heractiveren met een druppel water (wat nog echt werkt ook) dus als je zwemt of doucht ruik je de geur nog meer! Lekker voor in de zomer. De puma geur die je als tweede ziet staan heeft een heerlijk zoete geur doet me denken aan heerlijke zomerse frambozen en is te koop bij de etos voor 19,99,-. De Christina Aguilera geur is heel lekker fris! Alleen is de geur nogal lichtjes en is dus snel weer van de huid verdwenen. Deze geur is ook te koop bij drogisterijen.

















Hierboven staan de geuren die ik niet zo vaak gebruik. Je ziet hier de geuren: Pink hearts ( niet echt een bekend merk) deze geur ruikt heel fris, lekker voor in de zomer. Dan staat daar naast de eau de Zwitsal, wat een de heerlijke zo wel bekende babygeur is, wat ik persoonlijk heel lekker vind. En dan hebben we de heerlijke geur Angel Innocent. En dan een merkloos geurtje die heel zoet ruikt naar aardbei, best lekker! En dan Pomme de Reinette van Yves Rocher wat echt een appel geur is vandaar de naam. De overige luchtjes gebruik ik nooit!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!
Liefs,
Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten