zondag 15 april 2012

Hippe visgraatvlecht

Hi meiden, vandaag wilde ik jullie even laten zien hoe je een visgraat vlecht kunt maken en ook nog wat dingen vertellen en de laten zien bij welke celebs deze hippe hairdo al gespot is.

vissengraatvlecht



Allereerst wil ik jullie uitleggen hoe je de visgraat vlecht kunt maken. Ik laat jullie hiervoor even een filmpje zien dan zien jullie de stappen goed.
















Bij dit filmpje kun je de Lauren conrad vlecht zien namelijk deze.

vissengraatvlecht
















En hier heb ik nog meer plaatjes van mooie visgraat en normale vlechten, ik wens jullie succes met het uitvogelen en oefenen.






vissengraatvlecht

vissengraatvlecht

vissengraatvlecht

vissengraatvlecht
Er zijn al veel celebs mee gespot en wordt dus een super hipe.

Maak jij wel eens een visgraat vlecht, en welke manier gebruik je dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten