vrijdag 4 mei 2012

Catrice Revoltaire ombre blush

Oh oh oh, wat is dit een prachtige blush. Ik stond gewoon te kwijlen voor het Catrice schap (nee hoor niet letterlijk, haha). Wat een p-r-a-c-h-t-i-g-e blush. Voor meer foto's en swatches klik je op meer lezen.


























De blush is zo prachtig hij sprong echt uit het schap. Ik zat te twijfelen om ook nog een oogschaduwdoosje mee te nemen, maar heb dat toch niet gedaan (helaas). Ik kwam bij mijn eigen Kruidvat en keek in het schap en zag dat ze de blush niet meer hadden....Toen ben ik naar het Kruidvat in het dorp naast mijn dorp gegaan met mijn beste vriendin. Maar ook daar hadden ze hem niet. Ze hadden zelfs de hele collectie niet. En als laatste, onderand opgevend, ging ik naar Utrecht en keek ook daar bij het Kruidvat. YESS! Eind-e-l-i-j-k hadden ze hem daar. En toen heb ik hem meegenomen voor 3,99,-



Ik ben gelijk naar huis geraced met mijn beste vriendin. We gingen zo hard dat mijn beste vriendin zelf van haar fiets viel (autsj) maar gelukkig konden we er allebei keihard om lachen. Mijn beste vriendin lacht languit op de grond en we hadden samen de slappe lach. Haha en een man keek ons aan van Okee??.. haha de grootste lol van ons leven. Als ik er aan terugdenk moet ik weer lachen.

Kortom, we hebben veel voor deze blush gedaan en meegemaakt. Haha.
Nu weer verder met de blush. Ik heb de blush in de kleur C01 colour bomb. De blush is een ombre blush want hij loopt van een mooie koraal kleur over naar een prachtige peach kleur. Oehh blushed again.. graag zelfs!





Ik breng deze blush graag aan met mijn fan brush. Hema 2,49


Je ziet de blush niet erg maar als je de kleur in lagen opbouwt op je jukbeenderen kun je de blush wel goed zien.




Deze blush is verkrijgbaar bij de Trekpleister en Kruidvat voor 3,99


Wat vind jij van deze blush?


Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten