vrijdag 4 mei 2012

Les Cheveux de Moi

Mijn haar och, mijn haar. Ik kreeg wat vragen over mijn haar, over hoe ik het verzorg en hoe ik het zo mooi krijg. Nou, nu hebben jullie de kans om te lezen hoe ik mijn haar verzorg. Pour plus cliquez sur lire la suite. Oke..? Klik maar gewoon op meer lezen.





































































Mijn lokken


Ik kan jullie eigenlijk al gelijk vertellen dat ik er niet veel aan doe. Maar als jullie dan toch willen weten wat ik er dan aan doe dan moeten jullie maar even verder lezen.






Allereerst gebruik ik één keer per week het kokos haarmasker en soms ook olijfolie deze twee dingen werken toch eigenlijk het allerbeste.


Daarnaast gebruik ik ook een serum namelijk het haar serum van de Action hieronder plaats ik een foto van het flacon. De foto komt van deze site.




Het serum kost 2,99 bij de Action. En het maakt mijn haar ontzetten pluisvrij, zacht en mooi glanzend en dat allemaal voor geen drol.




Het wassen van mijn haar


Is niet bijzonder. Ik was mijn haar met Head & Shoulders anti-roos shampoo Aloë Vera. Want helaas is mijn hoofdhuid zo gevoelig dat ik bij andere shampoo's gelijk last krijg van roos.




Conditioner gebruik ik eigenlijk onnodig veel, haha. Omdat ik anders écht niet door mijn haar heen kom na het douchen of luieren in bad. En mijn haar wordt er lekker zacht van. Ik gebruik als conditioner Wella Pro Series Volume. Hieronder een foto van het flacon.




Dit is alles wat ik eraan doe. Ik hoop dat ik jullie vragen heb beantwoordt.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten