zondag 20 mei 2012

Mijn ervaring met Catrice photo finish foundation

Ik heb zoals jullie konden lezen in de ik test van deze week. De Catrice photo finsish foundation voor juliie getest. De foundation heb ik vorige week maandag gekocht voor 6,49 en ik heb hem dus voor jullie iedere dag gedragen. Wil je weten wat ik ervan vond? Lees dan even verder.

























Ik heb deze foundation dus een weekje getest. En ik moet zeggen dat ik de foundation heb aangebracht, en ik zag dat hij helemaal niet genoeg dekte. Dus heb ik mijn eigen Maybelline New York dream airfoam foundation gepakt en er overheen gesmeerd. Ik vond hem dus helemaal niet fijn! Ik vind het echt erg zonde van mijn geld geweest. Terwijl iedereen er zo tevreden en spraakbaar over is. Maar ik ben natuurlijk een foundation van 16,- gewend, en ja dat is natuurlijk niet te vergelijken.

De geur van de foundation is ook ontzettend sterk. En ik vind dat persoonlijk niet zo fijn. Ik houd niet van die geur die me echt helemaal afleid. Erg irritant. En ik heb hem ook een dag wel gedragen om te testen of hij 18h blijft zitten. Haha ja.. het zal wel. Nou nee dus, ik had hem s'ochtends voor school opgebracht, en na school was hij er helemaal af. Ik moet om 8:30 naar school en ik had tot 13:50 les. Dus het was ook nog is mijn kortste dag op school.

Maar veel kan je natuurlijk ook niet verwachten van een foundation van 6,49 maar ik had er tóch wel ietsiepietsie meer van verwacht. Voor iemand die geen acne heeft is hij perfect, want hij dekt niet geweldig maar maakt wel egaal en dat is wel fijn.

Zelf ben ik er dus niet tevreden over omdat ik acne heb en daar dekt hij niet goed genoeg voor. Maar voor mensen met weinig of geen acne is hij prima.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten