vrijdag 8 juni 2012

Waar film ik mee?

Ondertussen ben ik weer uit mijn dip, ik heb even goed na kunnen denken. En ik ga gewoon weer verder met mijn blog en YouTube. Maar ik maak 1/2 keer in de week een filmpje (dus niet meer iedere dag). En ongeveer 4/5 keer per week een artikeltje. Ik hoop dat het niet al te erg is. Maar in dit artikel laat ik zien met welke camera ik film en foto's maak.

















































Ik kreeg veel de vraag met welke camera ik film en foto's maak.


Nou , ik film met 2 camera's. Soms met mijn Samsung Galaxy s2 en met deze camera hierboven. De Canon EOS 500D. Hij filmt in super HD. En bewerkt fijn, alleen het uploaden duurt ontzettend lang. Vandaar dat ik meestal film met mijn Samsung Galaxy s2.





Hierboven zie je mijn telefoon! Samsung Galaxy s2. Willen jullie hier een artikel over? Laat achter in de comments.


Ik hoop dat jullie er wat aan hadden.


Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten