donderdag 23 augustus 2012

H&M beauty stuff.

Waarschijnlijk weten jullie al dat H&M zowel fashion als beauty artikelen verkoopt. Ze hebben superleuke beauty artikelen in het assortiment. Bodybutters, make-up, toilettasjes en parfum. Als je hier meer over wilt weten moet je even op lees verder klikken.

H&M verkoopt superleuke make-up voor een zacht prijsje. Dus erg handig als je wat minder geld te besteden hebt aan cosmetica. De bodybutters zijn rond de 4,- en lotions meestal iets goedkoper. En ook hebben ze showergel in het assortiment voor ook ong 3 a 4 euro. Parfum is meestal 5,- en dan krijg je 30 ml. Naja best te doen! Ook kun je body splashes krijgen bij H&M. Body splash is een parfum maar dan voor je hele lichaam en dus lichter.
De make-up vind ik zelf niet echt super budget, maar het is zeker niet duur/prijzig. De make-up kwasten van H&M raad ik je sowieso gelijk af. Ze prikken en zijn totaal niet zacht. Verspilling van je geld dus…
Ook heeft H&M beauty limited editions. Dus tijdelijke collecties. Zelf vind ik de collecties allemaal erg leuk, en in bijna elke collectie zit wel een parfum dus spuit maar raak!
Zelf heb ik wel is wat beautyproducten gekocht bij H&M, namelijk een bodybutter met een ananas-verpakking super schattig! Deze heb ik voor 5,- gescoord. En ook heb ik een parfum die heeeeerlijk ruikt. En off course wat lipglosses en oogschaduws, maar helaas bevatten de oogschaduws weinig pigment. Maar wat wil je dan ook voor die paar euro. Hieronder plaats ik een foto van de bodybutter . & klik hier voor de review.
De ananas kun je dus opendraaien en dan zie je de bodybutter erin die heerlijk naar cocos en guava ruikt. Mmmm…
Hope u liked it! <3
Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten