vrijdag 24 augustus 2012

Marc Jacobs Daisy.

Hee meiden, vandaag een artikel over een favoriet parfum van mij. Dit parfum ruikt heerlijk en doet je gelijk denken alsof je in een weiland met allemaal bloemetjes terecht bent gekomen. Heerlijk vind ik deze geur.


























Het flacon ziet er ook prachtig uit! Kijk naar de dop. De witte bloemen met het gouden hartje passen geweldig bij de vloeistof en geven het speciale en zomerse uiterlijk aan het flacon.



























Prijzen:

Eau de Toilette, 50 ml ca. 64,00 Euro*
Eau de Toilette 100 ML – 90,00 Euro*
20 ml Purse Spray (+ 15 ml Refill) ca. 40,00 Euro*
Luminous Body Lotion, 150 ml ca. 30,00 Euro*
Bubbly Shower Gel, 150 ml ca. 28,00 Euro*
Velvet Body Butter, 140g ca. 32,00 Euro*


Geurnoten.

Topnoten: aardbei en violet baadjes
Hartnoten: violet bloemblaadjes en jasmijn boeket
Basisnoten: musk en vanille


Ik heb zelf een 50 ml flacon en legde hier 64,- voor neer *slik*. Maar dit is wel mijn meest favoriete parfum en ik draag hem dan ook bijna elke dag.

De geur blijft niet heel erg goed hangen, als je zoals ik iedere dag 30 min. naar school moet fietsen is het misschien niet de ideale parfum. Of je moet hem meenemen naar school en dan op school wat bijspuiten, vandaar dat ik ook na zit te denken de 'tasversie' Daisy 'Eau so fresh' te kopen die rond de 30,- euro kost.































Daisy is echt mijn lijfgeur, ik ben er dol op en kan ook echt niet meer zonder. Heeeeerlijk parfum. Yum..

Hebben jullie dit parfum ook? Wat vinden jullie er zo lekker aan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten