dinsdag 28 augustus 2012

Volg me.



Hee meiden, in dit artikel ga ik jullie laten zien waarop jullie mij kunnen volgen en hoe. Dus let op en volg me!

Jullie kunnen mij volgen op Instagram. Dat is een app voor android en iphone/ipod/ipad. Ken je instagram nog niet? Instagram is een app waarop je je foto’s kunt bewerken met filters en daarna delen met je volgers! En je volgers kunnen erop reageren of je foto liken. Ik heet op Instagram: @hartjekimm dus volg me om mijn foto’s te kunnen zien. Volg ook @veracamilla, @serenaverbon en meer
Je kunt deze app downloaden in de app/play store en de app is gratis! De app ziet er zo uit:
Volg mijn blog ook via Bloglovin’
Je kunt mijn blog volgen via bloglovin’ door op het eiffeltorentje onder de zoekbalk en boven top berichten en pagina’s te klikken. Heb je nog geen account op bloglovin’? Geen probleem, aanmelden is gratis! Klik hier om je aan te melden. Als je je hebt aangemeld kun je vervolgens je favoriete blogs volgen door naar de blog te gaan en dan op 1 van deze icoontjes te klikken. Voortaan zie je rechtsbovenin je scherm onder het rode kruisje om je pagina te sluiten een wit kruisje met een blauwe achtergrond. En als je daarop klikt zie je alle berichten die je nog niet gelezen hebt op de blogs die je volgt!
Ik hoop dat jullie me gaan volgen! Veel plezier in ieder geval & voor vragen, vraag maar in de comments of stuur een mail naar: kimnorbart.1998@gmail.com
Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten