dinsdag 28 augustus 2012

Mijn wishlist.


Ik wil jullie vandaag even laten zien wat er nog op mijn wishlist staat. Natuurlijk zou ik wel veeeeel meer willen hebben, maar ik heb mijn èchte wensen uitgekozen, en daar ga ik het vandaag met jullie over hebben. Klik op lees verder.
adsgsdf

Door middel van deze foto kunnen jullie de dingen die ik echt graag zou willen hebben zien. Ik ga per nummer de artikelen verwerken.
1. Beats by dr. dre koptelefoon solo white. Deze koptelefoon wil ik zo graag hebben omdat de kwaliteit van het geluid ontzettend goed is en omdat ik veel houd van muziek luisteren, omdat ik veel reis per trein en bus naar school vind ik het heerlijk om muziek te luisteren. Helaas is deze koptelefoon erg prijzig, namelijk 199,-.
2. Essie lakjes! Nou, daar kun je bijna ieder meisje wel blij mee maken. Vooral die nieuwe collectie zou ik graag willen hebben!
3. Guerlain poeder. Ik weet niet uit welke collectie deze poeder komt, maar oh wat is ie prachtig!
4. Een tweede pendant en munt voor mijn mimoneda ketting in het rose goud. WAUW! Deze zijn zo mooi maar ook zo duur.
5. Rayban zonnebril in het ‘piloot’ model.
6. Kleding van het merk Abercrombie & Fitch. Ik heb hier al een leuk hemdje en vest van, en ik ben zeker dol op dit merk!
7. Een eos lipbalm. De vorm is zo grappig en ze lijken me erg fijn!
Dit waren mijn wensen.
Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten