maandag 27 oktober 2014

New in: Chanel iPhone case

Hee allemaal, al tijden zit ik steeds te kijken naar een Chanel hoesje voor mijn iPhone. En dan wel het Chanel hoesje in de vorm van een parfumflesje waar een kettinkje aan zit die je om je nek kunt dragen. Dus een mooi sieraad en ook een handig hoesje. En ik kan je vertellen dat ik er een gevonden heb!





























Ik heb het hoesje in 'clear' genomen, wat dus de doorzichtige variant is. Ook was het hoesje verkrijgbaar in zwart. Op de foto hieronder zijn de echte Chanel hoesjes te zien met ook het logo op het gouden plaatje.

Lovely case

Ik heb mijn hoesje besteld op de site miniinthebox.com voor rond de 8 euro. De verzendtijd is wel wat lang, namelijk 10-20 werkdagen, alhoewel was mijn hoesje er al redelijk snel. Ik ben heel erg tevreden over het hoesje, hij beschermd mijn iphone erg goed en ziet er heel leuk uit. Ondanks dat hij de iPhone best groot maakt is dat niet vervelend in gebruik. Het hoesje is flexibel, maar niet 'zo'n flubber hoesje'.  Het hoesje is te bestellen voor iPhone 5/5s via deze link: http://www.miniinthebox.com/nl/unieke-perfume-bottle-bag-ontwerp-soft-case-met-ketting-voor-iphone-5-5s_p1321117.html


Zelf kreeg ik hem zonder het witte etiket om het gouden embleem. Maar ik heb van een oud parfumflacon van Chanel no. 5 het etiket eraf gehaald en op het embleem geplakt. Ik vond dit veel mooier staan, gebruik je creativiteit! De Chanel hoesjes met Chanel op het embleem zijn wel te krijgen via Etsy.com , alleen kun je via deze site ook niet met iDEAL betalen en zijn de hoesjes rond de 30 euro incl. verzendkosten.

 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.

Liefs, Kim 



Coco...

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten