zaterdag 27 oktober 2012

Mini Essence Shoplog.

heey girls! vandaag heb ik voor jullie een mini-essence shoplog! Meer weten? lees veder!



Ik ben vanmiddag even naar 't kruidvat & de trekpleister geweest om even te snuffelen tussen de essence spulletjes, oja btw sorry voor de slechte fotos, maar mijn camera was leeg dus moest even foto's maken met mn blackberry. Maar goed nu de spullen!

Als eerst heb ik een ''Powder brush'' , mijn zus had deze al, en ze zei dat ie wel heel fijn was, en voor zoon prijsje kon ik hem niet laten liggen!

Deze was €2,99 bij 't kruidvat.

Toen keek ik nog bij de oogpotloden en zag dat ze maar 1EURO waren! Dus ik nam er daar ook 1 van mee, ik heb een zwarte en je kan hem open schuiven net zoals een lipstick zeg maar, ik teste hem net uit en ik vind hem best wel fijn. Alleen weet ik nog niet of die lang blijft zitten.

Deze was €1,00 bij de kruidvat.

Als laatste bij de kruidvat had ik nog even gekeken bij de ''Kortingsbak''
daar zag ik nog een mooie, roze lip cream. En voor 1 euro? Die kon ik gewoon niet laten liggen!

Deze was €1,00 bij de kruidvat.

Ten slotte was ik nog even naar de trekpleister geweest en kocht daar nog een doorzichtige lipgloss, mijn oude was op. En ik wist dat deze een echte mooie glans gaf over je lippen!

Deze was €1,59 bij de trekpleister.

Tot slot heb ik nog een coverstick gekocht, in de kleur 03.
ik wou dit product al best lang, maar kocht hem nooit, dus nu was het het moment, haha.

Deze was €1,90 bij de trekpleister.

Nou, dit was het dan ik hoop dat jullie het nog intressant vonden, buiten mijn ''wazige'' fotos!






1 opmerking: