zondag 28 oktober 2012

Real techniques make-up brushes

Hi Ladies, vandaag heb ik de review over de real techniques make-up brushes by Samantha Chapman die jullie in deze shoplog konden zien. Ik heb ze een volle week getest en in dit artikel laat ik jullie weten wat ik er nou van vind.





























Ik heb drie verschillende kwasten gekocht:
- een stippling brush.
- een blush brush.
- een foundation brush.

De kwasten hebben allemaal een mooie matte zwarte steel met gekleurde details, zo bij de stippling en blush brush roze details en bij de foundation brush oranje details.

Stippling brush ~ 12 pond
























Deze is erg fijn om foundation & cream blush mee aan te brengen, omdat hij de foundation en blush echt samen laat smelten met je huid. Heel erg mooi en natuurlijk.




De haartjes staan niet al te ver uit elkaar, wat erg fijn aanbrengt en heel egaal blend met de huid.

Blush brush ~ 10 pond

























Deze kwast is lekker fluffy voor het aanbrengen van blush, en misschien ook wel gewoon je gezichtspoeder. Hij is namelijk best groot voor een blush kwast. De haren staan goed tegen elkaar aan waardoor hij veel pigment oppikt, maar hij brengt erg fijn en natuurlijk aan.




Foundation brush ~ 12 of 13 pond




























Deze kwast vind ik het minst fijn van de drie, maar hij is niet slecht ofzo maar de andere kwasten vind ik toch fijner, ik gebruik deze alleen voor concealer onder mijn ogen omdat hij plat is en schuin afgesneden zodat je goed in je ooghoek en onder je oog kunt komen.


























De haren staan dicht op elkaar wat ervoor zorgt dat de concealer of foundation (wat je ermee wilt aanbrengen) dekkend op je huid komt, hij zorgt gelukkig niet voor lelijke strepen in je foundation. Dus opzich een prima foundation kwast als je de stippling brush niet hebt. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten