zondag 11 november 2012

DIY: Army printed scarf

Hee meiden, ik zag net weer mijn leger printed dress liggen, die eigenlijk nog veel te groot is en ik waarschijnlijk nooit ga dragen. Super zonde natuurlijk! Ik bedacht een idee, laat ik er een col sjaal van maken! Die draag ik superveel en ze zijn supertrendy en warm. En ik laat jullie zien hoe.



























Ik heb een handige collage gemaakt met cijfers bij de stappen. Ik leg onder de collage uit hoe de stappen te werk gaan. Succes!


































1. Kies de stof uit die je wilt.
2. Strijk de lap stof, dit zorg ervoor dat je geen kreukels krijgt tijdens het knippen.
3. Knip de lap op maat ( ik had deze foto gemaakt voordat ik ging strijken, vandaar dat de stof kreukelig is).
4. Leg de lappen goed op elkaar zodat je kunt gaan naaien.
5. Naai de zijkant van de lappen vast zodat het een coll word, en maak aan de andere zijdes een zoom in de stof.
6. En klaar is je superstoere collsjaal! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten