donderdag 7 maart 2013

Maybelline the Rocket mascara

Hey, vandaag review over een nieuwe mascara van Maybelline. Ik heb hem al een tijdje en ik kan nu goed vertellen wat ik ervan vind. Veel leesplezier



























De verpakking is erg leuk vind ik, lekker vrolijk en fel, en de huls heeft mijn lieverlingskleur! Superleuk. Maar nu verder over hoe hij werkt.
























Het is een rubberen borsteltje, zelf vind ik rubberen borsteltjes altijd fijn werken. De haartjes zijn kort en wat hard. Als je het borsteltje uit de huls haalt zit er altijd veel overtollig mascara op de puntje, dus dat smeer ik altijd een de opening van de huls af. 
























De mascara zelf is ook fijn, hij word niet helemaal hard als je hem laat opdrogen. Hierdoor breken je wimpers ook minder snel af. Hij geeft niet echt veel volume bij mij, maar meer lengte. Dat is eigenlijk wat ik zoek, ik heb liever lange dan volle wimpers. Dus dit is de ideale mascara voor mij op dit moment.


























Lots of love, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten