dinsdag 5 maart 2013

Musthave v/d week: Canada Goose jackets

Hey! Vandaag een musthave v/d week, ik ga dit voortaan iedere week doen dus hou mijn blog in de gaten als je hierin geïntresseerd bent! Deze week gaat de musthave v/d week over de Canada Goose jassen. 



Je vind ze leuk of je vind het niks, zelf vind ik ze opzich wel leuk maar voor wat je ervoor betaald vind ik ze niet waard. Maar ze blijken super trendy te zijn en ook lekker warm. Hierboven op de foto zie je een jongen/man die een canada goose jas aanheeft.

Er zit een echt bondje op de capuchon en voor de rest zijn de jassen simpel en niet getailleerd. Best mannelijke jassen dus. Hieronder plaats ik wat foto's.

Canada goose parka lang: 799,95 
Canada goose chilliwack: 599,99







Lots of love, Kim

1 opmerking:

  1. Nice style! The Geisha brand stands for clothing with their own style and fashion sense. The materials and colors they emit are really feminine.For more details visit : geisha kleding

    BeantwoordenVerwijderen