dinsdag 9 april 2013

Mijn favoriete progamma's

heeeei girls!

Vandaag een artikel over mijn favorite progamma's
























Ten eerste ik ben dol op e entertaiment dat is een zender over mode en amerikaanse sterren hier komen ook vaak de Kardashians in voor dit kijk ik echt met plezier vooral omdat ik een enorme fan ben van Kim kardashian!



ten tweede ben ik ook een echte gtst fan. Ik kijk het al sinds mn 5e en nu nog met in de winter een kop thee en in de zomer lekker met een flesje jillz.

ten derde vind ik sterren dansen op het ijs ook heel leuk. Ook omdat ik vroeger ook op kunstschaatsen zat en het heel leuk vond.

en ten vierde ben ik ook een biggfann van Barbie dus elk nieuwe progamma van haar volg ik wel.

ik hoop dat jullie het leuk vonden en een fijnen middag verder!

much love , Samira.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten