dinsdag 11 november 2014

NEW IN: Nike air 90's all black & Snake sneakers

Hey guys, vandaag heb ik weer een new in artikel. Ik heb 2 nieuwe sneakers gekocht, ik heb ze niet in een keer samen gekocht maar er zat wel een tijdje tussen. Dus het ik absoluut niet zo dat ik geld teveel heb maar omdat ik gewoon nieuwe schoenen nodig had.



De eerste en de leukste zijn de Nike Air max 90's, ze stonden als zoooo lang op mijn verlanglijstje dat ik ze nu moest kopen. Ik heb gekozen voor de all black versie, dus de versie die helemaal zwart is. Ik vind deze echt gaaf en ze passen overal bij doordat ze zwart zijn. Ook heb ik voor zwart gekozen omdat ze bij de meeste winkels/jobs zwarte schoenen willen en dan heb ik die gelijk ook!

De Nike's zitten heel lekker en ik heb ze ook iets groter gekocht dan mijn eigen maat zodat ik mijn huf sokken erin kan dragen wat lekker warm is voor de winter. 

 Nike'air 90's: 140,-

Het andere paar schoenen komt van de Invito, ze deden met denken aan de nike roshe, als ik het goed spel. Ze zijn ook van zachte stof gemaakt met slangenprint. En de puntige neus van de schoen vond ik er ook aardig op lijken, De ontwerpers hebben zeker naar de Roshe gekeken tijdens het ontwerpen. Al vind ik deze schoenen mooier dan de Nike Roshe, ik vind de nike versie op waterschoenen lijken door het stofje. 




Ook zijn deze van de Invito veel handiger doordat ze regen niet makkelijk doorlaten en je dus niet snel natte sokken hebt in dit kikkerland. De Roshe zijn niet goed bestend tegen water, en vele malen duurder als deze sneakers.

Invito sneakers: 29,99












Liefs, Kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten