donderdag 12 april 2012

Catrice Million Styles effect top coats

Oh Oh Oh, wat heeft Catrice nu weer voor moois in haar LE gestopt. Namelijk de Million Styles effect top coats! Jeetje wat zijn dit voor juweeltjes. Ik zag ze staan en was gelijk verplicht er een paar aan mijn collectie toe te voegen.




Ik heb er drie van de acht meegenomen en betaalde slecht 6,-! Ik heb de kleuren C04 shake it! Flake it! ~ C05 return of space cowboys ~ C02 million dollar baby. Ze kosten 2.99 per stuk en 2 voor 4,-

de lakjes die ik heb gekocht













de lakjes met de namen
















Het zijn echt prachtige topcoats voor over felle kleuren heen maar ook voor over de trend, namelijk pastel tinten die nu verkrijgbaar zijn bij NYC en Essence.

Hier de swatches met een witte lak eronder.

C02~Million dollar baby
C05~Return of space cowboys


C04~Shake it! Flake it!

Op dit moment heb ik C02~Million dollar baby op mijn nagels, met daaronder een lak van Essens twins in de kleur 02 bella.




Deze topcoats zijn zeker aanraders, als je ze nog kunt krijgen koop ze zeker!










Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten