donderdag 12 april 2012

Do It Yourself: Vloeibare Highlighter

Altijd al een mooie glowy look op je jukbeenderen willen hebben? Nu is je kans om het glowy effect te creëren. En ook nog is super goedkoop! What more could you want? 

















































Wat heb je nodig voor het glowy effect?

  • Een dagcreme, ik heb er een van de pure&natural lijn van Nivea
  • Een glitter/highlighting powder, ik heb er een van essence sun club (de deksel is afgebroken 3,50)
  • Een leeg potje
  • Eventueel een zonnebrandcréme voor het gezicht ( 6,99 hema)
  • En een stokje om te roeren


Let's begin!
Wat we eerst gaan doen is een beetje dagcréme in het potje doen, ik doe ongeveer 1 theelepel. 

het potje gevuld met 1 theelepel dagcréme




















Daarna gaan we er zonnebrandcréme aan toevoegen. Ik gebruik spf 30 omdat ik snel verbrand op mijn gezicht. Ik gebruik speciale zonnebrandcréme voor het gezicht omdat ik anders snel puistjes krijg.

Daarna voegen we er ook nog wat highlighter powder aan toe. Ik gebruik de Essence Sun club highlighter powder die je bij de kruidvat kunt kopen voor volgens mij 3,50. Deze highlighter powder ruikt heeeeerlijk naar cocos, wat ik erg lekker vind, dus je vloeibare highlighter heeft ook gelijk een beachy geur! Mmmm.....

het potje gevuld met dagcréme, zonnebrandcréme
voor het gezicht en highlighting powder





















Dan word het roeren en daarna kun je het mengsel aanbrengen op je jukbeenderen voor het ultieme glow effect!

Swatch op mijn hand




















Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten