donderdag 19 april 2012

H&M Body butter

Eergister liep ik weer even de H&M binnen (shoplog staat op de site en op youtube) en zag bij de beauty deze cutie liggen namelijk een heerlijk parfum en een body butter in de vorm van een ananas. What else...?

























Ik was gelijk helemaal verkocht aan de body butter. Ik zag deze leuke ananas staan en dacht eerst "wat zit hier in?' Toen ik erin keek en eraan rook wist ik dat ik hem mee moest nemen. Voor 4,99 nam ik deze body butter mee.



















Wat ik ervan vind.
Nou fijn vind ik hem zeker. Alleen is er een ding dat ik niet snap namelijk waarom ze dit een butter noemen want het is geen boter maar gewoon een body lotion (misschien iets dikker maar geen butter) in een pot. De geur is wel echt heel erg lekker, hij ruikt naar cocos en guava (ik kom er net achter dat de geur gewoon op de onderkant staat :p) maar ook met een lekkere zoete exotische geur. Na het opsmeren is je huid superzacht!

Smeert hij goed uit?
Jazeker, hij smeert heel makkelijk uit, omdat het natuurlijk wat dunner is, is hij makkelijker smeerbaar. De geur is heel sterk dus nadat je het goedje hebt opgesmeert ruikt je hele kleding en jij zelf natuurlijk erna. Mmmm... So delicious! 

Inhoud: 100 ml         Prijs: 4,99






















Liefs, Kim







1 opmerking:

  1. Heey wat leuk! Ik ben er echt al zooo lang naar opzoek, m'n moeder had 'm gezien. Mijn blog heet HappyAnnanas dus die vond ze wel heel toepasselijk! Alleen.. ik kan hem echt nergens vinden.. Is het een LE ofzo? Echt vreemd. Ik ga deze week naar Arnhem, dus nog maar even goed zoeken! xx Anna
    (leuk blog heb je trouwens) :-D

    BeantwoordenVerwijderen