zaterdag 21 april 2012

Make-up stash april 2012

Hee allemaal, vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn collectie make-up. Het is niet belachelijk veel maar dat vind ik ook echt niet nodig voor iemand van 14 jaar. Ik heb verschillende merken, van low budget tot high budget. Do you want to see more of my collection? Klik op meer lezen.

































 Nou, laat ik eens beginnen met het vak links boven (het leegste vak) daar zit in mijn lipproducten. Lipgloss, lipbalm, lipstick en lipstains. En naast het bakje ligt mijn stijltang van Babyliss. 






In het vak daarnaast liggen mijn oogschaduws, bronzing - en highlighter poeders. Van de oogschaduws heb ik het meest van Essence en Catrice maar o.a. ook Dior, Bourjois, Gosh en Etos.


In het vak onder dit vak liggen mijn gezichtsproducten. Zoals foundation, mineral pressed powder, mineral loose powder, concealer en sponsjes. Van o.a. Maybelline NY. Yves Rocher, Essence en Dior.

Daar naast in het vak liggen mijn oogproducten. Zoals Mascara, eyeliner, oogpotlood, gelliner, wimper poeder en nepwimpers. Van o.a. Maybelline NY, Essence, Catrice en Hema.
En tot slot het laatste vak. In dit vak liggen mijn blushes. Ik heb er niet echt veel maar ook niet alles staat op de foto. Want ik heb ook nog een blush van Chanel en nog een van YSL. Maar ik heb o.a de merken Essence, Catrice en Max. In mooie peach en roze tinten, want dat vind ik de mooiste kleuren voor blush.

Dit is mijn Make-up collectie, ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.

Liefs, Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten