zondag 22 april 2012

Kokos haarmasker

Hee allemaal, jullie kennen vast wel het kokos haarmasker. Ik ga vandaag even laten zien hoe dat in zijn werk gaat en wat het resultaat is. Ik hoop dat jullie het intressant vinden. Meer weten? Klik op meer lezen.



Het populaire kokos haarmasker is een heel intensief haarmasker. Want kokosolie is de enige olie de helemaal doordringt in je haar. En dus de meeste werking heeft. Het haar word hier glad en glanzend door en ziet er gelijk een stuk gezonder uit. En dit allemaal door een beetje kokosolie.

Waar te koop?
- de tuinen 3,99,- (genaamd royal green) 250 ml
- toko
- xenos kokos blok, ook dit is kokosolie 0,69,-

Hoe breng je het aan?
Je pakt een klein beetje kokosolie (als het nog hard is). Wrijf het uit in je handen maar pas op want het druppelt! Op deze foto kan je zien hoeveel je ongeveer nodig hebt. Ik gebruik trouwens het kokosblok van de xenos maar ik ga ook nog royal green kopen.
















Nadat je hebt uitgesmeert in je handen ga je het in je hele haar (dus ook bovenop) aanbrengen. Verdeel het gelijkmatig in je haar. Je zult zien dat het heel vet wordt, maar dat is de bedoeling want je brengt ook gewoon vet aan in je haar. Nadat je het hebt aangebracht laat je het ong. 30 min. zitten maar langer is altijd beter. Op deze foto kun je zien hoe mijn haar eruit ziet voor de kokos erin zit.


En van de zijkant.


Toen heb ik de kokos aangebracht, 30 min laten zitten en uitgespoelt. Toen ging ik slapen en de volgende dag doorgekamt en een foto gemaakt.
Hier zie je hoe mijn haar eruit ziet na de kokosbehandeling.
























Zoals je kan zien glanst het meer ik heb ook nog een close up foto en een van de zijkant.

 Van de zijkant


Close up.
Ik heb ook nog een filmpje voor jullie.
















Dit was het kokos haarmasker en de werking ervan.

Heb jij ook al eens het masker geprobeert?


Succes!

xxxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten