zondag 22 april 2012

Tag: 7 deadly sins of beauty

De zeven zonden, we hebben er allemaal wel tenminste eentje in ons karakter zitten. Tegenover de zeven schoonheden heb je natuurlijk ook minder leuke eigenschappen en die zonden kan je ook hebben op gebied van make-up en beauty. Er gaat een leuke tag rond waarin je per zonde een vraag moet beantwoorden en dat ga ik bij deze voor jullie doen.

1. Hebzucht-
 Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat je duurste?

Mijn goedkoopste product is een blush van de action. Deze heeft me 1,00 gekost. Mijn duurste producten zijn 3 producten namelijk: Yves Saint Laurent 3 colour powder. Met 2 mooie bronzers en een gele highlighter. Ook mijn Chanel irréelle blush in 25 in love. En mijn laatste dure product is mijn Estée Lauder Amber bronze in 12 sun bronze. Een super mooie bronzing loose powder.


2. Woede-
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Een haat liefde relatie hé? Hmmm. moeilijk maar ik denk dat mijn haat/liefde relatie producten foundation is want ik ben nou niet echt van de foundation, omdat ik het eigenlijk nooit draag want mijn huid is prima zonder vind ik. Maar soms vind ik het ook weer wel nodig dus vandaar.


3. Gulzigheid-
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Lekker? Dat is wel een beetje een rare beschrijving maar oké. Mijn lekkerste beautyproducten zijn dan wel mijn Dior lipstick in 296 beige box office. Het is een heerlijke romige lipstick met veel pigmentatie, alleen de prijs is minder. Maar ik weet niet meer hoeveel hij kostte. En de Nivea créme original is een heerlijke voedende créme die ik op mijn gezicht gebruik en het helpt ontzettend goed tegen onzuiverheden. En mijn laatste lekkere beautyproduct is mijn blush in mijn schelp, ik heb deze ooit is besteld met nog een andere schelp erop die als deksel diende. Maar die is afgebroken. Het is een prachtige blush en highlighter in 1 super fijn product! En de parfum Angel innocenty als ik het goed heb.


4. Luiheid-
Welke producten verwaarloos je uit luiheid?

Geen twijfel mogelijk, dat zijn duidelijk mijn lipglosses, want ik gebruik het eigenlijk nooit. Als ik iets op mijn lippen draag is het wel lippenbalsem. Alleen bij feestjes gebruik ik lipgloss. Ik vind lipgloss best wel irritant want het plakt aan je haar als je haar erlangs gaat. Het is gewoon minder fijn dan lipbalsem.


5. Trots-
Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

De producten die mij zelfvertrouwen geven zijn mascara en poeder. Zonder deze 2 producten ga ik de deur niet uit. Poeder om mijn gezicht te matteren en mascara voor een mooi oogopzicht.


6. Lust- 
Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Ik weet niet waarom deze vraag ertussen staat, beetje vreemd maarja. Waar ik het meest op val bij jongens is dat ze zorgzaam, lief en ook wel een beetje knap zijn natuurlijk. Want je moet natuurlijk wel verliefd zijn anders is er niet veel aan. 


7. Jaloezie-
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Natuurlijk de wat duurdere producten zoals parfum, want parfum is heerlijk en helaas best prijzig dus altijd leuk om te krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten