zaterdag 28 april 2012

Hema illuminating blush

Ik zag deze supermooie blush liggen bij de Hema en wist gelijk dat ik hem mee moest nemen. Het is een prachtige blush met mooie highlight deeltjes en glitter in een mooie roze kleur. Beautyful isn't it?

















Dit is echt een prachtige blush. Ik heb hem in nr. 1 dat is de roze variant. Ook heb je de bruine variant. Hieronder zie je een foto van de bruine versie, helaas heb ik die zelf niet.


Het patroon is ontzettend mooi. Ik hoop dat het patroon er niet snel uit gaat. Maar helaas gaan de verschillende kleurtjes wel snel weg. Maar gelukkig blijft er wel een prachtige blush kleur over.




Het patroon is zeker prachtig aleen je ziet aan de bovenkant al waar ik heb geswatcht helaas beetje dom van me om hem eerst te swatchen maarja.. zo kun je wel zien dat de kleur snel loslaat. Ook als je er met je kwast overheen gaat gaat de kleur snel weg, maar zoals ik al zei blijft er wel een mooie kleur over.






Is de blush het geld waard?
Eigenlijk is hij de 4,50 die ik ervoor betaalde niet waard. Omdat de kleur zo snel loslaat. Maar ook weer wel want er blijft wel een prachtige goed gepigmenteerde blush over. 

4,50 bij de Hema

Ik vind deze blush zeker erg mooi alleen jammer dat de kleur snel weggaat, voor de rest is het een prima blush.

Liefs, Kim

1 opmerking:

  1. Ze zien er inderdaad heel goed uit ! Heel mooi voor in de zomer !

    BeantwoordenVerwijderen