zondag 29 april 2012

MAC highlighting powder

Heee lieve meiden.
Vandaag heb ik voor jullie een review over de MAC highlight powder in crew. Het is een supermooie highlight powder en blush in een. Meer weten? klik op meer lezen.
























Deze highlighter (wat erop staat) ik vind het zelf meer een blush. Kost 21,00 in de winkel. Maar zoals jullie in mijn shoplog konden zien heb ik hem gekocht voor 15,- en ik ben er super blij mee!

Hij is prachtig te gebruiken op je jukbeenderen hij geeft een mooie roze glittergloed. Je kunt de kleuren apart gebruiken maar ook samen ik doe meestal mijn kwast door alle kleuren. Er zit een peachy kleur in en een paars en een mooie roze kleur.


De poeder komt uit de 'Hey Sailor collectie die vanaf 5 mei 2012 te koop is in de winkel. Erg raar dat ze hem wel hadden op de zwarte markt. Maar ik ben er alleen maar blij mee.


Dit is hoe de poeder eruit ziet. Mooi met hele kleine subtiele glittertjes, dus ook nog een beetje highlighter.
De poeder is supermooi en van goede kwaliteit alleen is de prijs natuurlijk wat minder wat we wel gewend zijn van MAC.

Hier de swatches. De kleuren zijn niet super goed zichtbaar maar wel prima voor een blush of highlighter




Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten