zondag 29 april 2012

Lente nagellakjes

Hee meiden vandaag laat ik jullie even wat lentelakjes zien van o.a. Essie, Koh en NYC. Dit zijn DE kleuren voor deze lente en zomer superleuke pasteltinten en natuulijk ook felle kleuren.


Dit zijn de supermooie pastel lente kleuren en ook super voor de zomer natuurlijk. Een mooie groene, lila en een koraalkleurige roze. Zelf heb ik alleen de lila kleur. Maar ik ben zeker van plan er meer te kopen want de groene lijkt me ook super mooi en de roze doet me erg denken aan Catrice meet me at coral island die ik ook heb.


Maar blijven ze nou echt 7 dagen zitten zoals ze op de verpakking beloven. Nou nee, bij mij is de lak na 2 dagen al helemaal gechipt. Maar wat verwacht je ook voor 2,99

bubblegum pink
Hieronder Lavender Cupcake
Minty Macaroon

WIC The Real Dutch lentecollectie - Kort nadat OPI met de Holland Collection kwam, is er nu ook een hollandse nagellakcollectie van Herome WIC uit! ´The Real Dutch´ heet deze collectie en bevat allerlei felle en vrolijke kleurtjes. Perfecte kleurtjes voor de lente én zomer dus, want felle kleuren zijn dan weer helemaal in!

Essie lentecollectie - Essie weet ook - zoals ieder jaar - weer een mooie lentecollectie te brengen. Dit keer allemaal pastel lakjes, niet zo raar want die ga je nog veel meer zien in de lente. Aangezien ik pastel zo´n leuke trend vind, kan ik echt niet kiezen welk lakje ik het mooist vind. Ze zijn allemaal zo mooi!

OPI Holland Collection - Over de ´Holland Collection´  van OPI heb ik al eens een artikel geschreven (hier). Deze lakjes vind ik ook allemaal erg mooi. Mijn favoriet is het mintkleurtje, love that color!

Trind Caring Color lentecollectie - Vorig jaar kreeg ik op mijn verjaardag een Trind lakje uit de lentecollectie destijds en nog steeds ben ik er zó blij mee! Ook Trind, het nagellakmerk dat bekend staat om zijn mooie, maar lange doppen, brengt dit jaar weer een nieuwe lentecollectie uit. Wederom weer allerlei pastel kleurtjes, ze doen me allemaal wel wat denken aan een sorbet, haha. Mijn favoriet is het tweede, lichtroze achtige lakje.

Ciaté lentecollectie - Oh, wat vind ik Ciaté een prachtig merk. Ik heb er nog niets van, maar oh wat zou ik graag een lakje willen hebben! Alleen al om de verpakking... In deze lentecollectie van Ciaté zie je ook alleen maar lichte kleurtjes, love that!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten