zondag 29 april 2012

Inspiratie: Teken je make-up


Soms kom je iets tegen waarvan je denkt, wow! wat leuk… dat wil ik ook gaan doen!  Een leuke nailart, een mooie make-up look, een gave manier van fotograferen of iets anders leuks. Jammer is wel dat zoiets snel wordt gezien als nadoen, je bent al snel een ‘copycat’. Maar vandaag ga ik iets laten zien wat ik zéker na ga doen, ik vind het namelijk zo tof! (maar met een linkje erbij is dat natuurlijk geen probleem  )


Ik vind dit er zo super, geweldig en leuk uitzien! Ik krijg gelijk de kriebels om ook een tekenblok te pakken en mijn eigen favoriete make-up items te gaan tekenen…
Aangezien ik nu 6 weken vakantie heb, denk ik dat ik het ook eens ga proberen. Niet heel mijn stash hoor, maar alleen de leuke, bijzondere en favoriete items. Ik denk ook dat het heel leuk zal zijn met flesjes nagellak en mijn potjes met glittermake-up van Make-up Studio. Nu maar kijken of het lukt!
Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten