maandag 16 april 2012

Wonderolie

In het vorige bericht gaf ik jullie de tip wonderolie, hier heb ik de uitleg. Want ze zeggen dat wonderolie je wimpers lang en vol maakt, maar is dat zo......?

 

Wat is wonderolie? En werkt het echt?

Wonderolie wordt vaak ook wel Caster Olie genoemd, een meer bekende naam. Als je in de drogist vraagt voor wonderolie voor je wimpers, zullen ze je vaag aankijken, vooral omdat wonderolie, dat flesje achter de kassa, bedoeld is als laxeermiddel, maar je moet het niet inslikken, je moet het op je wimpers smeren. Je kan ook een flesje kopen met genaamd Caster Olie, het heeft dezelfe werking. Je zal na ongeveer 5 weken resultaat beginnen te merken. Ik was er in het begin erg sceptisch over, en heb ook verschillende forums gelezen van mensen die ervaring hadden met het gebruik van Wonderolie.
Er waren veel positieve reacties, maar ook negatieve, omdat er meer positieve reacties waren, probeerde ik het toch maar.. Ik merkte na 5 weken al resulaat, ten eerste ik had meer wimpers, ze waren langer en braken bijna niet meer af. Ik gebruik nu ook een mascare waar Caster Olie is in verwerkt, en sinds ik die mascara gebruik, heb ik totaal geen afbrekende wimpers meer. En hoef je dat kleverige spul niet op je wimperlijn te smeren. Het is wel belangrijk dat je het echt elke dag opsmeert! Anders gaat het niet werken, of je ziet minder snel resulaat. Ik zou zeggen, probeer het!

 

Wat doet de wonderolie.

Wonderolie zorgt ervoor dat je wimpers sterker worden en langer, ga niet hopen op abnormale lange wimpers want dan kan je beter wimperextensions nemen..

Beschadigde en afgebroken wimpers

Van veel mascara gebruik en de wimperkrultang, wil er wel is vaker wimpers uitvallen. Of als je je mascara afhaalt vooral als je waterproof gebruikt is dit war moeilijker af te halen, en moet je wel wat schrobben, en zo komen er meer wimpers los. erg lelijk dus.  Als je wonderolie op je wimpers doet elke nacht voor je gaat slapen herstel je je wimpers weer en groeien ze snellen, want wimpers groeien normaal ontzettend traag, maar wonderolie zorgt ervoor dat dit proces sneller gaat. Geef het wel tijd, na 1 keer gebruiken krijg je niet gelijk resulaat, ik zag pas resultaat pas na 4 tot 5 weken.

Hoe gebruik je wonderolie

Wonderolie is wel wat vettig. Doe het liever ook voor je gaat slapen op je wimpers, want je wil niet overdag met vette ogen rondlopen. Slaap er een nachtje mee en haalt het de volgende dag weer eraf, meestal is het dan voor het meest ingetrokken.  Je kan het opbrengen met een wattenstaafje langs je wimperrand. niet op de wimpers, want je wimpers groeien vanaf het begin, de haarwortel dus.  Je kan ook een eyeliner penseel gebruiken dit is makkelijker en kan je het makkelijker opbrengen.

Ook voor meer dingen te gebruiken

je kan het ook op je wenkbrauwen smeren als je te veel heb geëpileerd. Hierdoor groeien ze sneller. Dit hielp bij mij ook, ze groeide zo snel, dat ik elke dag moet epileren. Voor je haar kan je het ook gebruiken alleen dit raad ik niet aan, omdat dit supervettig is, en je het eruit moet wassen met dreft, en dreft is niet zo goed voor je haar, daarvoor kan je beter iets anders gebruiken.

Verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen voor ongeveer 3 euro.
Hebben jullie het al geprobeerd? Werkt het?
Liefs, Kim

1 opmerking:

  1. Nooit geprobeerd, kende het nog neit. Wel handig! Ik heb van mezelf hele lange krulwimpers (klinkt opschep maar is wel zo hihi) en daar ben ik wel heel tevreden mee. Wel handig voor mensen die kleine wimpers ofzo hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen