maandag 16 april 2012

Weg met die puisten!

Hi dames en heren, willen jullie ook zo graag af van die puitsen of acne ik geef jullie een tip om er van af te komen. Die ook echt werkt natuurlijk, want iedereen wil wel de perfect egale huid.







 Nivea creme. Nivea creme is een vette créme, en nee je krijg er niet juist meer puistjes van maar doordat je deze vette créme opsmeert heeft je huid genoeg vetten die ze nodig heeft. En zo word er dus niet meer vet aangemaakt dus geen puistjes. Bij de ene werkt het beter dan bij de ander maar bij mij werkt het echt super goed. Het zorgt er voor dat je puistjes verdwijnen zonder je huid uit te drogen. Perfect toch!


Sommige mensen zeggen dat deze créme niet geschikt is voor je gezicht. Maar wat zegt Nivea zelf?
Nivea créme zegt dat het prima geschikt is voor zowel lichaam als het gezicht.







Nog even mijn mening erover.


Ik heb altijd een blik nivea in huis. Het is een echte "allround" creme die dienst kan doen als bodylotion, gezichtscreme, schrale plekjes behandelen, aftersun, uitslag enz...
Ik gebruik hem in de winter meer dan in de zomer, vanwege de rijke textuur van de creme. De geur is heerlijk en toch niet al te overheersend. Op het moment gebruik ik hem ook als nachtcreme, voor overdag is hij te vol. Ik gebruik een heel klein beetje dat ik tussen m'n vingers opwarm en daarna op m'n gezicht dep. 's Ochtends word ik dan met een superzacht velletje wakker. De creme bevat geen conserveringsmiddelen, dat hoeft ook niet, want het is een water-in-olie formule waarin bacterien niet kunnen overleven. Toch staat op de verpakking 12 maanden houdbaar na opening. Maar dat haal ik toch nooit. Over de verpakking ben ik erg tevreden, de creme is nl. in allerlei soorten en maten verpakkingen te krijgen. Bij kruidvat is er een klein blikje, 30 ml, een middenmaat een een hele grote. Verder is er nog een plastic pot en een tube verkrijgbaar. Voor ieders wens een verpakking dus en allemaal zeer betaalbaar. Echt een topper dit, zal ik blijven kopen! (net als m'n oma van 90, die gebruikt hem ook nog steeds!)



Liefs, Kim



2 opmerkingen:

  1. Kan je misschien ook een foto doen? Want ik weet nu niet echt welke je bedoeld..

    BeantwoordenVerwijderen