dinsdag 22 mei 2012

Binnenkort: Glossybox unboxing #1



Ik heb de glossybox besteld!! Ik zou hem in mei binnenkrijgen, maar ondertussen is het al 23 mei en ik heb hem nog steeds niet. Maar ik hoop dat hij nog komt. Want op de site met mijn account staat dat hij komt dus  daar ga ik ook vanuit. Helaas staat er alleen maar afleverdatum mei. Ik vind
het jammer dat ze niet een preciezere datum geven. Maar helaas. Ik hoop dat hij snel komt. Want volgend weekend ben ik helaas een weekendje weg. Van vrijdagmiddag tot maandagmiddag. Ik hoop dat hij dan bij de buren ligt en ik word verrast als ik thuis kom. Woottt ik ben superbenieuwd naar de eerste glossybox die ik ga ontvangen.
En uiteraard ga ik ook een unboxing voor jullie doen, wel als ik hem nog niet heb uitgepakt. Dan kunnen jullie mijn eerste reactie zien. En geloof me dat word superleuk om te zien. Zelf vind ik de eerste reactie van mensen op dingen die ze erg leuk vinden altijd leuk om te zien. Ik ben echt supersuper exited en hopen dan maar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten