woensdag 23 mei 2012

Outfit of the day 23-5-12

Vandaag heb ik een Outfit Of The Day (OOTD) voor jullie. Dit is mijn eerste ootd dus vandaar de lelijke foto's . De volgende keer ga ik mooiere foto's buiten en op het strand maken. Sorry daarvoor. Ik hoop dat jullie de ootd toch nog leuk zullen vinden.



























Wat draag ik vandaag?
- Blouse Vero Moda 
- Zalmkleurig hemdje Zara
- Short H&M



Ik draag deze Converse All stars aan mijn voeten. In een creme kleur. Ik heb deze gekocht voor 69,95
 Is ie niet supersupercute? Deze ketting met bambi eraan en nog een vogeltje en een diamantje. Zo cute. Gekocht op een markt.
 Dan dit zilveren armbandje. Deze heb ik van mijn ouders gekregen. En ik draag een nagellak van Rimmel London de lycra pro die je ook in mijn Likes&Disklikes filmpje kon zien.

Wat vonden jullie van mijn eerste OOTD?





1 opmerking: