dinsdag 29 mei 2012

Glossybox mei 2012 review




Vandaag heb ik voor jullie een review van de producten die in de 
glossybox van mei zaten. In de glossybox van mei zaten de favoriete
producten van het personeel van de Glossybox. Wil je weten wat ik 
ervan vond? Klik op lees meer.


Garnier ~ BB cream / 9,99








Dit product kon ik niet goed beoordelen. Want de kleur die ik kreeg was veel te donker. Ik heb de kleur medium. En ik had sowieso de lichtste kleur nodig. Deze kleur was dus veel te donker, en ik heb het product dus niet kunnen testen. Helaas. 


NO-AD ~ After sun cream / 4,99






Deze after sun is echt ontzettend fijn! De geur is heeérlijk. Hij hoort te ruiken naar cocos (wat op de verpakking staat), maar hij ruikt lekker zoet naar snoep. Maar ook wel een vleugje cocosgeur. En hij verkoelt je huid super. Ik ben dit weekend erg verbrand op mijn benen, schouders en armen en hij heeft de meeste pijn verkoeld. Erg fijn dus!


John Frieda ~ full repair deep infusion hair serum / 9,99


Dit serum vind ik een twijfelgeval. Het maakt mijn haar niet supermooi ofzo. Je doet een pompje op je hand (het is trouwens erg waterig dus kijk uit met pompen!), verdeeld het in je haar en dan trekt het in. En dan? Nee ik ben er niet fan van. Sorry voor de mensen die er wel fan van zijn, maar voor mijn werkt het niet goed genoeg.

Max Factor ~ Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara – 5,3 ml / full size 7,2ml € 15,99



Deze mascara is echt erg fijn. Het borsteltje ziet er normaal uit. Maar heeft een ontzettend goede werking. Een fijne mascara! Hij separeert de wimpers goed, maakt ze enorm lang en vol. Nou wat wil je nog meer met een mascara? Niks. Hij doet gewoon alles wat nodig is. Alleen is de prijs wat minder.






Dr. van der Hoog ~ Purity Reinigingsdoekjes – (full size) € 4,99






Deze reinigingsdoekjes zijn heerlijk zacht. Maken de huid goed schoon en hebben een lekkere geur. De verpakking ziet er ook mooi uit. Ik ben ook fan van de maskertjes van Dr. van der Hoog, ze werken erg goed. Net als deze doekjes! Ik ga zeker meer van dit merk testen.

 Zoeva ~ Forever eye crayon / forget me not / 4,50


Dit is een erg fijn potloodje. Hij is lekker creamy en blijft lang zitten. Het is een erg mooie lila paarse kleur, met mooie shimmer erin. Ik heb de kleur forget me not en ik hou van deze kleur. Zonder oogschaduwbasis blijft de kleur ook lang zitten zonder te creasen. 


Dit was de review van de Glossybox van mei. I hop you like it! 


Glossybox unboxing *klik*





Geen opmerkingen:

Een reactie posten