dinsdag 29 mei 2012

Dr. van der Hoog avocado masker




Ik ga vandaag m.b.v een filmpje jullie laten zien dat ik het avocado 
masker van dr. van der Hoog ga aanbrengen. Ik hoop dat jullie het 
een leuk filmpje vinden. En ik 
ga ook nog vertellen hoe goed avocado eigenlijk voor je is. Want de vitamine's en mineralen die in de vrucht zitten zijn ontzettend goed voor je huid. Ze hydrateren en verzorgen de huid. En maken de huid fluweelzacht en soepel. Ook vind ik avocado lekker om sausjes van te maken. Hier heb ik een recept om zelf een masker van avocado te maken.


Wat heb je nodig?
- Een avocado
- Een mixer


Wat ga je doen?
Het lijkt wel een biologie practicum haha. Prak de avocado fijn of doe hem in de mixer. Tot het een vloeibare pulp is. Dan smeer je het goedje op je gezicht en laat het 20 min. of langer intrekken. Et voilá, een prachtige huid!







Nu de video. Ik wens jullie veel plezier met kijken. 


Ik kreeg de video niet in het artikel, dus dan maar op youtube. *klik*




Liefs, mij





Geen opmerkingen:

Een reactie posten