woensdag 30 mei 2012

Mijn nieuwe aankoop Marc Jacobs Daisy!




Na een lange tijd sparen kon ik hem dan eindelijk kopen. Dromen
gingen voorbij over dit heerlijk parfum. En is het geen engeltje? De
verpakking is al schitterend. Ik heb deze parfum


al een ontzettend lange tijd op het oog. En ik heb de gewone Marc Jacobs Daisy gekocht. Misschien ga ik over een tijdje nog Daisy eau so fresh kopen, maar dat zie ik dan wel. Eerst maar eens kijken hoe het parfum bevalt.
50 ml kost €66,50  en  100 ml kost €89,00. Ook heb je een lichtere versie van deze parfum namelijk Daisy eau so fresh. Daarvan kost 75ml €72,35  en 125ml kost €95,10. Deze wil ik ook zeker hebben. De verpakking van deze parfum is nog mooier. 


Geurnoten van M.J. Daisy




Aardbei, bloemblaadjes van viooltjes, muskus, rode grapefruit, gardenia, bloemblaadjes van jasmijn, vanille en without.





Ik heb deze parfum voor 66,50 gekocht. Maar er was bij Sephora nog 25% korting dus ik kwam rond de 45,- uit. Koopje toch! 



2 opmerkingen:

  1. leuk ik volg je vanaf nu via bloglovin! zou je anders keer je stash willen laten zien in filmpje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je dan mijn make-up stash of parfum enz.? liefs

      Verwijderen