zaterdag 5 mei 2012

Ideeën om je kamer op te vrolijken

Hee lieve meiden. Ik heb vandaag even wat leuke tips voor jullie om jullie kamertjes lekker op te vrolijken. Ik heb dit bericht en het vorige bericht allebei gister al getypt omdat ik vandaag weg ben. Dus op reacties kun je helaas pas vanavond antwoord krijgen. Of ik moet eerder thuis komen, dat zien jullie dan wel. Maar nu eerst laat ik jullie de leuke ideeën zien.



Een kamer zoals op de foto hierboven wil natuurlijk iedereen wel. Maar helaas kan niet iedereen dat betalen. Maar vandaag geef ik jullie wat leuke tips om jouw slaapkamer op te pimpen.

Wandkleden:
Ze zijn er in verschillende vormen, maten, kleuren etc. voor ieder wat wils. Je kunt er ook zelf een maken. Je neemt een groot kleed en naait daar andere lappen op en dan laat je de bovenkant open, en volstoppen maar! En het geeft ook nog eens een leuk gezicht en staat gezellig en knus.

Kussens & Banken:
Ik heb zelf een lekkere bank in mijn kamer versierd met leuke kussens erop. Je kunt kussen bijv. bij de Xenos kopen het is niet eens zo duur. Ook kun je er zelf een maken. Klik hier voor een DIY.

Planten:
Ze geven een leuke sfeer in je kamer en ook een beetje alsof je in de natuur bent. Ze geven een warme uitstraling (dat ligt natuurlijk ook aan welke planten je kiest). Je kunt voor felle planten kiezen als je kamer wat saai is, dat geeft gelijk een leuk effect. En andersom ook.



Buddha's:
Ze zijn superleuk, brengen geluk en staan gewoon leuk in een slaapkamer. Ook hebben ze iets wat rust uitstraalt misschien dat ze altijd met de ogen dicht zitten, hmm.. haha. Ook deze kun je kopen bij Xenos en andere cultuur en wereldwinkels.

Geurdifuser:
Ook wel een geurverspreider. Ze geven een lekkere geur, zien er leuk uit maar je kan beter voor de wat duurdere kiezen van bijv. Rituals want die geven na een lange tijd nog steeds geur af. De goedkopere van bijv. de Action geven amper geur af en dat is alleen maar zonde van je geld.


Kleden:
Kleden zijn lekker warm voor in de koude winterdagen. En geven ook een gezellige uitstraling. Gewoon leuk om neer te leggen en om je lekker in te stoppen voor de koude dagen.

Nou dat waren de tips. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Liefs, Kim

1 opmerking: