zaterdag 5 mei 2012

Maybelline New York under eye concealer

Hee lieve meiden. Ik kreeg op YouTube al de vraag of de review van de Maybelline New York under eye concealer nog online kwam. En hier is dan de review waar jullie op gewacht hebben. Lees maar snel verder voor de review....


























Ik heb deze concealer op de Bazaar in Beverwijk gekocht voor 5,-. Vandaar dat de verpakking ook in het duits is. De concealer is heel fijn onder de ogen maar ik gebruik hem ook voor rode vlekjes, want daar werkt hij ook erg fijn voor. Het soort sponsje wat op de top zit werkt erg fijn. Maar niet om het echt     bbdefinitief uit te smeren dat moet je toch met je vingers,spons,kwast enz. doen.

 Hier is het sponsje nog schoon

 Swatch op mijn hand
























Het sponsje na de eerste keer gebruiken.



Hier kun je de concealer zien onder mijn ogen.




Dit is zeker een fijne concealer. Echt een aanrader, alleen in de winkel is de prijs minder.

Waar te koop:


Kruidvat, Trekpleister, Etos enz.

Prijs: 10,99,-













Geen opmerkingen:

Een reactie posten