woensdag 9 mei 2012

MAC prep+prime powder
















Zet je schrap voor de fijnste poeder ooit! Ik heb vandaag een review van de MAC prep+prime powder. Meer weten? Klik op meer lezen.
Ik heb deze poeder net nieuw, hij is echt super super fijn! Ik heb hem aangeschaft voor 21,50,- wat natuurlijk behoorlijk prijzig is. Maar ik heb het er zeker voor over. Echt super!

Ook heb je de vaste versie, die wil ik ook zeker weten hebben en reviewen! Ik hou van deze poeder. De Catrice prime and fine loose powder is ook wit en is eigenlijk de 'dupe' van deze MAC poeder. De vaste versie is ook wat makkelijker aanbrengen en mee te nemen want je hebt er niet persé een kwast voor nodig. Met je vingers aanbrengen gaat ook prima.




Ik heb deze foto van deze site. Omdat ik deze zelf niet heb, ik heb de losse versie.



Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten