donderdag 10 mei 2012

Rimmel London Sexy Curves mascara

Goed? Mua. Ik vind deze mascara dus matig, niet toppie. Maar slecht noemen? Nee hij is zeker niet slecht. Meer weten? Klik op lees meer.
























Spinnenpoten?
Jup, hij geeft je wimpers bij de tweede laag spinnenpoten, maar opzich vind ik dat niet super lelijk, maar toch. Als je dat niet mooi vindt raad ik je deze mascara niet aan, tenzij je maar één laag opbrengt.

Brengt hij fijn aan?
Jazeker, hij brengt heel fijn aan. Vooral op de onderwimpers, door het dunne borsteltje brengt hij makkelijk en nauwkeurig aan.



Klontjes?
Mua, niet bepaald klontjes maar meer dat je wimpers aan elkaar blijven vast plakken, nee, niet mooi dus.

Sorry voor de slechte kwaliteit.

































Prijs?
De mascara kost rond de 10 á 12 euro, ik heb hem op de zwarte markt gekocht zoals jullie in mijn shoplog konden zien. Maar hij is de prijs niet echt waard.

Eindconclusie
De mascara is fijn als je houdt van vastgeplakte wimpers en spinnenpoten maar hij is wel fijn om als basismascara te gebruiken en daarna een andere mascara er overheen te doen. Maar als ik hem alleen moet gebruiken, zal ik hem niet snel pakken.

Helaas, dus een beetje een miskoopje, maar dan maar met meerdere mascara's gebruiken toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten