donderdag 10 mei 2012

MAC Hey, Sailor Blush


Hee meiden, ik heb weer een review van MAC! Ik heb namelijk weer iets mooie aan mijn collectie toegevoegd. Deze prachtige LE Blush. Meer weten? Klik op lees meer.




Ik heb deze blush voor 21,- gekocht. Wat ik eigenlijk behoorlijk duur vond maar hij is ZO mooi. Dus vandaar dat ik hem toch heb meegenomen. En ik heb er zeker geen spijt van!



Ik heb de kleur Launch Away, een mooie bruin-roze kleur. Echt P-R-A-C-H-T-I-G.

Ik stond bij het schap en zag hem liggen, ik wist gelijk dat ik hem moest hebben. Er zitten op de verpakking ook leuke streepjes, maar niet de traditionele strepenprint maar een 'afgebroken streep'print. Erg origineel en leuk!


































































Vinden jullie deze blush ook zo mooi?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten