vrijdag 11 mei 2012

De it-bags van dit seizoen


Als je msn hebt heb je er vast wel over gelezen. De 'it-bags'. Ik vind ze zelf helemaal tè gek! Ik heb er nog niet heel veel over gelezen, maar ik ben bezig met meer informatie vinden :). Meer weten? Klik op lees meer.
Dé Top 10 it-bags van dit seizoen

Wat is een it-bag?
De meeste fashionista's weten wel wat een it bag is maar voor de meiden die het niet weten. Een it bag is een tas die door heel veel celebs gedragen word. In dit seizoen zijn dat de tassen die ik hieronder heb staan.

Nee, hieronder.



Deze tas wil ik echt zoo graag hebben, maar de prijzen zijn rond de 1 met 3 nullen. Duss word hem niet.



Ook deze tas is echt een trend. Zelf ga ik er een kopen, want ze zijn erg handig voor school. 119,- CowboysBag.



Dit is dan wel DE tas van altijd. Want deze tassen kunnen zowel in de zomer als in de winter, herst en lente gedragen worden. Maar dan ook meer voor de wat 'rijkere' mensen die 700,- over hebben voor een tas...Misschien raad je het al. De enige echte Louis Vuitton tassen. Maar...IK heb DE site gevonden om deze tas te bestellen voor maar 189,- (wat nog steeds veel is maar minder dan 700,-) namelijk deze site



Meer tassen heb ik helaas niet echt kunnen vinden...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten