zondag 13 mei 2012

Onze ervaringen over nivea all-in-1


Hee meiden, zoals ik in ik test op dit moment…. zei heb ik de Nivea all in 1 samen met Yvet getest. Onderaan kunnen jullie lezen wat Yvet ervan vond ! 

Nou wat ik ervan vond. Ik heb deze gel met plezier gebruikt. En werkt het nou? Ja het werkt erg goed tegen onzuiverheden. En het matteerd je gezicht erg goed. Je kunt het ook als masker dan moet je het 5 tot 10 minuten laten zitten, zo wordt je gezicht beter gematteerd en helpt het ook beter tegen acne.

Er zitten ook kleine korreltjes in wat de milde peeling moet voorstellen. Ik vind de peeling niet bepaald mild, het zijn best scherpe korreltjes, maar niet dat het niet fijn is. Ik vind het juist wat fijner vind, want dan heb je tenminste het gevoel dat je gezicht echt een beurt krijgt.

Ik vind deze scrub/masker/gel echt fijn. Het werkt ook nog anti-bactirieel. Ik geef dit product zeker een 8/9! Erg fijn. En kost 6,99 bij de drogisterijen die Nivea producten verkopen.


Test oordeel van Yvet  :) 

Een crème voor onzuiverheden , klinkt fijn maar helpt het echt ? En natuurlijk krijg je ervoor terug wat je betaald? Twijfel je nog om deze te kopen , dat hoeft zeker niet ! Het is een super fijne crème met mini scrub deeltjes die als het ware op je huid blijven liggen. Zelf vond ik het fijn om rondom de neus de crème te masseren doordat je daar meestal de mee-eters , puistjes en onzuiverheden krijgt. Over dit product van Niveau ben ik super tevreden alle 5 de punten die ze aangeven werken ook daadwerkelijk bij mij. 
Geen irritatie  --> Check 
Matterend --> Zeker ! 
Anti-Bacterieel --> Ja , Binnen een paar dagen merk je verschil!
Milde peeling --> Super tevreden ben ik er over ! 
Zuiverend --> Zeker je huid blijft zacht ! En wordt niet rood.

Eind oordeel van mij : 
Zoals jullie konden lezen ben ik razend enthousiast over deze All-in-1 crème. Als ik deze een cijfer mocht geven zou ik uitkomen op een 9.5 het enige min puntje geef ik doordat het redelijk prijzig is maar je hebt er wel een hele fijne crème voor die werkt ! Wie wil dat nu niet? Ik hoop dat je er een goede raad aan hebt gehad.

Groetjes Yvet ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten