maandag 14 mei 2012

Ziek, bedluieren en moe

Vandaag ben ik ziek. Jaja, ziek. Het is het vervelend maar ook wel lekker. Om even bij te komen van die lange schooldagen en veel huiswerk. Maar ik heb nu ook even de tijd om een artikel te typen. Ondanks dat ik de hele tijd hoofdpijn heb. Maar het gaat me lukken. Maar vandaag dus geen filmpje...lees verder om te weten wat ik vandaag allemaal aan mijn site doe.

















Allereerst heb ik een nieuwe lay-out gemaakt zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben. Ik was de andere behoorlijk zat. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Welke lay-out vonden jullie mooier?


Verder ga ik nog wel wat artikels typen en dan voornamelijk reviews, tips, idëen e.d. Ik vind het eigenlijk wel lekker even een dagje luieren, behalve die hoofdpijn dan. Die mag wel weg blijven.

Ik ga vandaag ook nog lekker YouTube filmpjes kijken. Op dit moment ben ik filmpjes aan het kijken van everything Tim. Hij is echt erg leuk om te zien. Hij is misschien in het begin een beetje vreemd, omdat het een jongen is en foundation,blush en damesparfum draagt, maar ach dat is juist leuk aan hem! Dat hoort bij hem.


Veel succes op school in ieder geval!

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten